rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 11 August 2013

bakar bakar !

assalamualaikum w.b.t

yeah.! thanx pada pak andak mak andak untuk bakar2 malam nie.

tangan siapakah si pembakar ikan itu?
sudah semestinya my beloved mom !

dan bersama encik husbandnya. waahh macam chef pulak bapak aku nie.
siap pakai apron lagi. hahah :D

yang nie pulak. err goreng sotong kunyit.
mak andak aku yang goreng. 

wahh meriahnya makanan bebanyak nie.
sumpah raya nie. aku makan banyak. sampai perut aku sakit2. :(

inilah small family aku. kalau semua bercampur pasti
suasana meriah kan. hahah :')

adik perempuan aku. si tukang melayan kerenah aku.
amik gambar aku bagai. thnx my beloved sis. ;)

masa itu ibarat roda. semakin kita kejar. semakin
pantas ia berlari. begitu juga aku. hanya melihat waktu
terus bergilir walau hakikatnya kenangan tetap tak kan berulang.
akulah wanita yang takut pada masa hadapan.
akulah wanita yang sentiasa mencongak
waktu hingga tiba saat yang sangat2
memberi makna dalam kehidupan aku. 3 hari lagi. :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome