rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 1 August 2013

...

tiada niat membandingkan. cuma aku mahu kau sendiri membandingkan hati aku dahulu dan sekarang. kalau kau tahu apa yang sedang bermain2 di fikiran aku saat ini. senang sangat bicara itu ini tapi sekali pun kau tak pernah letakkan diri kau ditempat aku. kau tahu tak aku nie "berbeza" dari yang lain? kau sedar tak tu?

fokus pada matlamat kau. hati aku yang keras nie tak perlu amik peduli. lama2 dia akan lembut seperti dulu. seperti perempuan yang kau kenal. cuma aku perlukan masa. kalau kau ada matlamat. aku pun ada matlamat. mungkin ia lebih besar.

jangan guna kata-kata yang akan aku ingat sampai aku hembuskan nafas terakhir. berbaik. itu yang aku nak. tapi kita tak boleh. sebab akal aku hati aku kata. aku nak kita lebih dari itu. kau baik. jangan membandingkan diri dengan sesiapa. sebab kau lelaki pertama selain family aku yang suruh aku tutup aurat dengan sempurna, yang memarahi aku bila aku pandang lelaki lain selain dari kau. usah diingatkan kisah lama. :)


#dear HACKER. siapa kau, apa motif kau. terima kasih. kalau kau mengharap aku melawan seperti dulu. sama sekali salah. dalam 10 RAMADHAN terakhir ini kita diberi peluang mencari malam lailatul qadar. tp kau mencari sebab untuk menfitnah aku dan menjadi penghacker pada fb aku. semoga ALLAH membalas "JASA" kau. :)

*malam ini angin kuat dari selalu. adakah malam ini malam lailatul qadar? semoga kita semua berkesempatan bertemu dengan malam itu. dan aku. masih lagi tetap menghitung hari. 13 hari sahaja lagi. ASSALAMUALAIKUM :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome