rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 26 August 2013

first day experience !

assalamualaikum w.b.t

perghh. memang seronok nya bekerja yang kena mengadap customer cerewet dan bajet2 education la kan. gua tak boleh mengeluh. sebab before nie pown aku pernah ngadap yang lbih teruk dr nie cuma bezanya dalam wad. bukan patient tapi relative ! adehh.

nasib baik la madam dengan anak2 dia baik. terima kasih lah pada mereka. dan !! anak perempuan madam yang form 3 tu tak percaya aku dah 21. sebab badan aku kecik. hahah malu iteeww. kui3. tapi kan sumpah bosan. sebab tu bawak lappy. aku tak boleh dibiarkan mengelamun sebab nanti tak sedar je air mata akan jatuh. argghh ! jangan nak gelakkan aku. sebrutal brutal aku pown. hati aku lembut maa. muahahha =P

tapi memang tak dapat dinafikan. even aku layan cerita expandable sekalipun, fikiran tetap melayang. aku tak tahu macam mana supaya aku tak ingat benda tu !! dan bila dengar bunyi pistol dari movie tu baru aku tersedar. tak kira la siri 1 ke siri 2 ke. macam tu je la. aku ngadap telefon office. takut jugak kalau2 ada yang call kan. haha gerun weyyhh ! tapi expandable 1 dengan 2 awesome !! aku rasa yang 3 pown akan diterbitkan soon. haha

#31 nie cuti. mintak2 la tak ada halangan nak keluar dengan kak aida. aku nak berdua je dengan akak. tak nak ada sesiapa. sebab hati aku dah sakit sangat2 ! lantak lah. nak cakap aku mungkir janji ke dusta ke. ini baru satu je aku tak kotakan. tapi aku takut nak cakap dengan akak sebab takut akak detected apa yang jadi. macam mana nie?? hmm dah. gua nak cari mood balik. choww ! doakan gua hilang ingatan ok? :'D

6 comments:

Lieya Von Jay said...

wah dah start keja ea.. ok lah tu.. cstomer memang ada yang prgai hudoh tapi tepis kehudohan mereka itu dengan senyuman kita hokey ?

asha hana said...

@Lieya Von Jay terima kasih dear sis. new experience. nasib baiklah hana berjaya control baran. haisyyy. :)

Lieya Von Jay said...

alhamdulillah. hana ambil yg buruk itu dan jadikan ia sebagai satu pengalaman hidup, dlam dunia ni lagi jauh kita pergi lagi byk jenis perangai yang kita jumpa. so smile always !_!

asha hana said...

ya sis. hana ingat pesan sis tu, terima kasih. walaupun tak kenal tp sis selalu bg kata2 semangat. heee smile ;)

Lieya Von Jay said...

ye betol tu. kdg2 orang yang kita kenal pon belom tentu dapat menenang kan kita kan. kak liya memang suka bagi kata2 semangat kepada adik2 macam hana ni. yang penting kena selalu hepy yer. ^_^

asha hana said...

heheh thnx again sis. ea2. dan one more thing happy tu awet muda kot. :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome