rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 6 August 2013

hanya ingin kau tahu ;)

assalamualaikum w.b.t


Ku telah miliki
Rasa indahnya perihku
Rasa hancurnya harapku
Kau lepas cintaku

Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu

Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku

Walaupun semua hanya ada dalam mimpiku
Hanya ada dalam anganku
Melewati hidup

*lagu nie pown not bad. dah lama kot tak karoke. karoke?? banyak sangat memori yang kalau boleh aku aku nak lupakan tp hakikatnya aku tak mampu T_T*

#tadi busu tanya. aku dengan kau macam mana. macam biasa jawapannya tetap sama. dan ada jugak dia tanya kau datang raya tak tahun nie. entahlah busu. kalau dia datang, datanglah. gelak aku mampu tipu mereka yang tak tahu apa apa. hmm kenapa mana2 aku pergi ada je yang tanya pasal kau. . sememangnya aku la si penipu yang pandai menipu tentang perasaan. aku buat2 benci kau padahal aku rindu kau. aku buat2 seolah hati aku dah tak ada kau padahal aku perlukan kau. tapi aku takut nak dengar satu kata pown dari mulut kau. penjelasan tak memberi apa apa makna bagi aku sekarang. aku tidak menyalahkan kau 100% sekiranya kau bukan lagi yang aku kenal jadi jangan salahkan aku seandainya aku bukan lagi yang kau kenal. tp aku tetap menghitung hari. 8 hari sahaja lagi. selamat malam. :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome