rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 23 August 2013

lahai resume !

assalamualaikum w.b.t

so i will start working next week hari isnin. even though kerja lain dari bidang aku. tak apa. janji aku nak pengalaman. dan tolong doakan hana tak lupakan skill practise ea. alahai.

lahai resume. tu la kerja kelam kelam kelam kabutttt lagi. pergh nak menangis seyhh ! mu tahu dok. resume yang selama nie penat lelah aku menghatar rupa rupanya bertarikh 03 JUN 2012. apa hal tarikh diletakkan masa aku akhir sem 4? salah aku. tak recheck balik. huwaaaa :'(

TAPI yang aku pelik tu. dapat pulak interview dekat mawar hospital. interview dekat JINHO. dorang tak tengok tarikh ke.? arghhhh cakap pasal interview dekat mawar hospital lagi membuatkan aku nak melalak air mata darah. sebab aku melepaskan peluang depan mata. !

hari ini. aku pergi hantar balik resume by emel by hand. so by hand 3 tempat aku dah settle. mahkota, pantai, putra. next week klebang pulak. wish me luck ea. aku tak la diman sangat tapi nak sebenarnya dapat dekat seremban sana. atas sebab2 tertentu la. walaupun aku tahu risiko sangat tinggi. tak apa. janji keadaan seperti dulu lagi. :') so that's why la aku ralat sangat tak pergi interview dekat mawar hospital sana. :(

#bukan senang nak senang. jadi utk hamba yang bukan dilahirkan dalam dulang emas seperti aku. semua kena usaha sendiri dan berbekalkan doa ibu dan ayah. jadi aku tak pernah mengeluh dan tak akan. ALHAMDULILLAH ya ALLAH. sebab KAU masih memberi aku kesihatan yang cukup utk aku cari rezeki aku sendiri. ;)

4 comments:

Lieya Von Jay said...

selamat bekerja asha. pengalaman tu pting. sekali skala kita lari bidang tu ok gak. ^_^

asha hana said...

@Lieya Von Jay yup. cuma hana takut skill practise habis dilupakan nanti. hehe btw thnx sis. ;)

hafiz hafizol said...

saya pun tgh duk pungpang2 hantar resume ke company2 nie... heee..

x ada yang sangkut pun ..


Mgkin rezeki x de lg..


All the best utk awak ye .

asha hana said...

@hafiz hafizol owhh sama la kita. ada dapat intrview pown tak dapat pgi. peluang habis mcm tu je. gd luck for u jugak. all the best ea. ;)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome