rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 11 August 2013

maria elena?! siapakah?

assalamualaikum w.b.t

"hye assalamualaikum. tak jawab dosa. kalau jawab sayang." ha nie la style dia kalau buat video ke tutorial ke. dia nie blogger terhebat. klik BLOG MARIA ELENA kalau nak followlah. bagi aku semua video dia bukan annoying pown. sumpah tak. dia natural. semula jadi ok ! sebab tu aku subscribe dia dekat youtube. view MARIA ELENA. dan sweet betul dia dengan husband dia. korang tengok la. tak paksa pown. tapi tak rugi kalau tengok. muahhaha XD


masa nie dorang belum married lagi. tapi husband dia gila2 jugak macam dia. layankan aje perangai dia. tu yang best. masing2 tak hipokrit. aku suka part dia kenakan wifey dia. haha cute! btw, husband dia pown cakap she's totally different. apa yang lain? dulu dan sekarang. siapa yang follow dia dari mula2 sampailah dia dah kahwin. pasti akan tahu apa yang lain. kan bagus kalau aku ada semangat macam dia. penghijrahan yang sangat sangat sangat besar. ;)

well. lagi satu aku nak cakap. sumpah aku jeles dengan english dia. woww. awesome kot. happy reading! happy watching! ASSALAMUALAIKUM. ;)

#ya ALLAH. rindunya aku pada dia. sihat ke dia? tolong jaga dia untuk aku yang masih mengingati dia. sebab tu aku tak nak topup. tangan akan rasa gatal je nak call nak mesej. ALLAH, kuatkan hati kuatkan hati aku. tp aku tetap menghitung hari. adakah dia pown sama jugak? haha :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome