rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 9 August 2013

my EID :')

assalamualaikum w.b.t

sedang kita bergembira, pasti ada yang sedang menitiskan air mata. kita beraya cukup makan pakai kita. kadang2 aku terfikir macam mana orang2 susah tu menyambut rayanya, macam mana anak2 yatim yang ketiadaan ibu bapa semasa mereka masih lagi kecil.

dan ALHAMDULILLAH. aku masih punya ibu dan ayah. masih mencukupi makan pakai aku. cuma abang aku seperti biasa tidak beraya dengan kami di kampung. sedih jugak tp gua control macho bhai. haha :')

tapi yang tidak mencukupi itu hati dan akal aku yang jauh merantau. sejauh mana pun dirintih, the past will never come back. rupanya itu semua mimpi dan mimpi itu mainan tidur. jadi sebelum tidur basuh kaki, selawat, baca 4 qul. biar mimpi itu tak akan hadir dan memberi harapan kosong lagi.

teringat pada atuk. selamat hari raya atuk. asha rindu sangat. tahun nie tanpa atuk lagi. asha mintak maaf kalau atuk sedang menanggung kecewa. asha cuba. doakan kami ea. dan arai. selamat hari raya bro. rindu bro kat kau. bila lagi dapat jumpa kau. kali terakhir dia yang bawak dan aku takut itu yang terakhir. T_T

senyuman tidak menggambarkan hati. setiap malam perempuan dalam gambar nie menatap handphone. ada sesuatu yang sedang dia tunggu. dan ibu pada gadis ini. bertanya lagi. menyebut lagi. dan aku, apa boleh buat selain dari berlagak macam tak ada apa2 berlaku. sebab tu aku tak nak kau datang. aku sedang cuba memberitahu kisah sebenar seperti mana kau lakukan pada mereka2 yang mengenali kau. cuma tunggu saat api dalam dada meletus bila nama kau disebut2 lagi. walaupun sebenarnya kehadiran kau yang aku harap2 kan. tatap wajah kau tanpa jemu. bahagia tengok senyuman pada bibir kau. comel DP tu. :)

#aku yang memilih jalan ini. jadi aku tak akan pernah berhenti. menyesal itu pasti. tapi atas alasan2 tertentu, aku kuat untuk teruskan semua nie. walau hakikatnya hati ini rindu setengah mati. selamat malam. semoga tiada lagi mimpi ngeri. :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome