rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 27 August 2013

nota dari hawa :')

assaamualaikum w.b.t

apa yang berlaku malam ini dan malam sebelumnya. hanya aku dan ALLAH sahaja tahu. ALLAH. kenapa sampai hari ini aku masih sama. kenapa sampai hari ini aku masih membenarkan rasukan iblis. sedangkan nawaitu itu masih segar di ingatan

khilaf lagi dan masih adakah ruang untuk aku perbetulkan kesilapan dan hati yang semakin lama semakin hitam dek bisikan syaitan. aku masih punya waktu. ya ALLAH. jangan pernah menutup pintu taubat untukku kerana aku tidak sanggup hilang rahmatMU.

apa lagi yang harus aku lakukan supaya aku mampu membenarkan penghijrahan itu. tanpa ada tulang belakang. yang ada hanya caci maki. aku tahu bahawa aku sememangnya tidak layak ke syurga ALLAH tapi yang melemparkan kata caci juga harus ingat. kita bukan TUHAN utk menilai dan menghukum.


#nota tangan dari hawa. mungkin aku copy mungkin jugak tidak. tapi percayalah perempuan ini berharap untuk berubah jadi lebih baik. tak ada siapa yang menyokongnya dari belakang. mungkin nasihat dan doa dari kalian boleh membantu. wahai hawa, yakinlah bahawa engkau masih punya ALLAH. :')

2 comments:

Nazif Hakim said...

mohon follow disini =)

http://nazifhakim.blogspot.com/

asha hana said...

@Nazif Hakim dah lama follow. ;)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome