rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 15 August 2013

post RANDOM! - kisah hati dan hari ini.

assalamualaikum w.b.t

hye. yes. hari nie hari yang sangat sangat sangat menyedihkan. sebab gua demam teruk. tp tak dak sapa pown tahu. gua tanggung sendiri. terbarai pown sendiri sendiri. gua buat biasa je walaupun hidung sok sek sok sek. apa? ingat aku suka ngadu yang aku sakit bagai kat orang? dekat sini bolehlah. sebab korang tak kenal aku. muahhahah. tak suka r nak susahkan orang. lepas tu bising suruh makan ubat. walaupun aku nie qualified sebagai cik misi. tapi aku nie penakut nak makan ubat or yang berkaitan dengannya la. sekian. -_-

weyh !aku tengah sakit sakit nie kau boleh nak canang cerita yang entah apa apa tuh. kau tahu ark sebab apa aku tak bagi kau datang rumah aku? aku tak nak r kau tu tunjuk depan mak aku family aku konon konon kita nie ok. lepas tu siap nak datang dengan family. gila eh? aku lagi nak terus terang dengan dorang kisah sebenar pasal kita. kau lagi nak sulitkan keadaan dengan memberi harapan. kalau ada benda nak cakap, cakap dekat luar. tak pown inbox. benda yang kau tak tahu pokok pangkal aleh2 kau boleh cakap benda yang sama. aku layan kau macam tu ea. aku dah tak kenal la kau siapa.

curious mcm mana aku boleh tahu? tak payah kau cari kawan2 aku dan salahkan dorang. dorang tak bercerita apa2 pown kat aku. dan tolonglah hentikan kata kata yang boleh buatkan aku makin menjauh. kau tengah ada masalah kan. aku doakan dari jauh biar ALLAH permudahkan urusan kau. kau pown tengah kejar kan ilmu dunia dan aku pown ada matlamat. matlamat dunia akhirat. ibu tanya busu tnya pasal kau. tak kesian ke?

*nie ha lagi sorang. kau nak bergurau dengan aku tak perlu lah bergurau dengan cara mcm nie. nak masuk minang otak kau. sori guna kata2 kasar. tp aku tak suka. memang tak akan suka sesiapa la. haisyy. aku dah marah macam mana pown kau tetap tak faham bahasa. aku taklah tergamak sampai nak cari orang lain sebagai jodoh atau suruh parents aku cari kan jodoh utk aku sedangkan kunci hati aku ada pada orang lain. mohon terasa. yang lagi sorang nie ha. perkenalan dekat fb? kau ingat aku nak percaya? haram jadah. kebanyakan lelaki cari awek dkt fb tu nak buat mainan je. sori. aku tak cakap semua. tapi memang ada yang macam tu. mohon terasa sekali lagi. muahhaha*

ASSALAMUALAIKUM !

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome