rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 30 August 2013

rahsia aku kurus?

assalamualaikum w.b.t

bukan tak nak update entry baru tapi tak ada idea. kui3. cik blogger tegar sis LIEYA VON JAY nie rajin sangat blogwalking dan tinggalkan komenta. so aku pown jadi rajin stalker blog sis nie. sis liya ni ada tanya tak ada entry baru ke. hehe tak ada idea la sis. nie baru datang idea. ^^

aku bukan ler nak kembang hidung sangat bukan nak hidung tinggi sangat tapi kalau korang nak tahu dulu aku tak kurus macam dalam gambar2 dekat atas tu. haha

so semalam ada open house dekat taman. open house tapi bawak makanan sendiri la. but happy kot. bila anak anak dara se'BADGE' dengan aku bak kata kak syuhadah la. bila dah berjumpa kecoh satu ayer molek. haha kak ija cakap. sanah, dah kurus. drastik sangat. apa rahsia? makan hati ke? sharelah. ok. sebab gadis-gadis ayer molek rakan sepermainan aku membesar dengan sihatnya. dulu dorang lebih kecik dari aku. sekarang terbalik. jom transfer lemak korang. sebab aku tak suka kurus sangat. -_-

ok. rahsia ea. makan hati pun boleh jadi faktor jugak. tapi tu bukan faktor hana jadi kurus sebab time hana start kurus dulu hana happy sangat sangat. muhahaha tp faktor utama is bila aku sakit demam dan nak2 time tu bulan puasa. kalau tak silap akulah. sebab aku senang sangat berat badan turun tapi susah nak naik. tak tahu la kan kalau lepas kawen. haha :D

so tak ada makan pil tak ada pakai apa apa. just use cara semulajadi mungkin. itu sahaja. tapi ada kawan2 aku cakap aku diet! tidak ok! sebab selagi aku boleh makan aku makan. tak kuasa mak nak diet2 nie. gemuk pown gemuk lah. janji aku sihat. dah. dan haisyy. gua dah 2 hari sakit perut nie. makan cili padi banyak sangat agaknya. :(

#bila aku masih cemburu maknanya dalam hati aku masih ada kau tapi kau sepatutnya tahu cara untuk elakkan dari buat aku rasa cemburu. dan bila aku dah berhenti cemburu maknanya aku dah berhenti sayangkan kau. kau patut tahu tu. chow !

8 comments:

hafiz hafizol said...

saya x nak kurus sebb dah kurus kerempeng. tp sy nak berisi sikit.. ada apa2 rahsia tak ? hihihiihii

asha hana said...

hafiz . wahhh sama la. sedang mencari rahsia nak gemuk balik. hahaha kurus2 sangat pown tak cntik. ea dok. :D

Lieya Von Jay said...

eh eh ada sebut nama akak yer.. heheh.. so hana kena rajin2 update entry la, akak pon boleh selalu terjah . ni pon akak baru perasan ja entry ni. salu hana jrg2 update kan so akak komen yg atas skali la. x scroll plak ke bawah.. hehe.. akak ni nak jadi kurus. dh letih dh jadi gemok ni. klo leh sedekah kan lemak akak kat org lain memang best , dh lama dpat jadi kurus ^_^

asha hana said...

heheh hana mmg selalu update entry la sis. cuma since dah keje nie tak adak idea pulak. haha haa meh la bg sket lemak tu. transfer lemak. penat dok mnjawab soalan dorang asal hana ni kurus. -_-

Lieya Von Jay said...

maybe time hana rajin tu akak belom muncul kat sini... ^_^ salu nya org yang tubuh kurus ni memang makan banyak pon tapi tak tau semua makanan tu pegi mna. org gemok lak makan sikit tapi semua jadi lemak ^_^ dalam usaha nak kurus kan bdan ni. xtau la menjadi ke x ^_^

asha hana said...

haha in sya ALLAH menjadi sis. tak apa comel what chubby2 nie. hana pown tak kisah sangat kalau gemuk ke kurus ke yang penting kita sihat sis. ;)

chicken_floss said...

haha..agree, sy jd smngt berblog pun..sbb mule2 kak liya rajin komen..hehe..:)

asha hana said...

chicken floos : haa kan? mcm tu la hana sebenarnya. hehe sebab tu la rajin singgah blog org lain sebab adanya pengomen tegar mcm nie. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome