rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 25 August 2013

random hati !

assalamualaikum w.b.t

memang harapan nak keluar dengan kak aida. berharap sangat2 janji aku pada kau nak bawak akak dengan kau keluar sama2 dapat ditunaikan. tapi boleh tak aku nak cakap pada kau. aku tak nak teruskan plan tu. sebabnya biar aku sorang je tahu.

aku tahu. dikira sebagai dosa kecik sebab mendustakan janji dan dikategorikan sebagai munafik dalam firman ALLAH. tapi atas sebab2 perasaan aku yang boleh menerima lepas tu rasa sakit hati balik. jadi? tak kan nak dibiarkan ianya terus bernanah. aku benci kau. itu kenyataannya. ! dan hakikatnya. kau la pembunuh si bontong. ea. aku benci kau. sebab janji kau nak pulangkan dia berlalu dibawak dek angin macam tu je.

atin pulak. sumpah aku tchng dengan dia. dia kata nak datang rumah. nie tahu2 je dah ada dekat kolej dia. memang dia ada say sorry dan dia akan usahakan utk datang rumah aku. tapi entahlah. aku tak pernah tw touching dengan dia. so bila jadi macam nie. aku rasa macam kecik hati r !

dia text aku macam biasa. tapi aku tahu dia detect aku marah dia sebab aku macam nak tak nak je. sorry sayang. sebab aku takut kau tak tunaikan janji kau. :')

6 comments:

Lieya Von Jay said...

oh dah dpt tangkap sikit2 dah ceta ni. kena baca dr awal ^_^

asha hana said...

@Lieya Von Jay hahah rajinnya sis nie BW kan? terima kasih rajin komen2 jugak. apa yang akak faham? haha kadang2 apa yang kita ungkap tak sama dalam hati. tapi kalau siapa yang betul2 faham malulah hana. haha ;D

Lieya Von Jay said...

nak kata betol2 paham tu tak jugak. cuma boleh tangkap sikit2 ja. benda yang terjadi pada kita kadg2 org lain pon penah lalui. asam garam hidup macam tu lah.. kak liya xda keja skrg ni tu psl lah rajin terlebih dok mengomen .. ^_^

asha hana said...

la yeke? owhhh. hahah tapi best la kakak. jadi blogger tegar. hmm betul jugak tu sis. kalau ada yang memahami kita itu lebih baik sebab hati pown tenang dapat rasa sama2 dengan org lain :')

Lieya Von Jay said...

nak memahami betol2 tu kena tahu cerita from a to z. baru tahu hujung dan pangkal nya. ^_^ hehe.. kak liya ni dtg keja skrg ni makan gaji buta. pagi petang siang malam dok blog ja. ^_^

asha hana said...

hahah betul2 tu sis. akak tak try ke dok bt bsnes melalui blog? :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome