rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 7 August 2013

salam aidilfitri ! ;)

assalamualaikum w.b.t

di kesempatan ini hana nak ucapkan selamat hari raya pada korang2 yang kenal hana. especially semua family hana tak kira lah yang jauh mahupun dekat, kawan2, blogger2, facebooker2, HATER's HATER's dan jugak dia yang entah masih lagi mengingati atau pun tak. syawal bakal menjelma ramadhan kian pergi.


"zahir tak terucap batin tak terluah
maaf mudah diungkap tapi sukar dilupakan
senjata paling tajam adalah mulut
maaf untuk setiap kata kata sengaja atau tidak sengaja
juga perbuatan yang mengguris hati
semoga kita berkesempatan bertemu ramadhan akan datang." :')

raya kali ini mungkin tidak bermakna bagi aku tapi mungkin bermakna bagi mereka yang masih memerlukan aku.

#06 hb 08. tarikh ini mungkin bukan tarikh keramat sebenar. tapi tarikh inilah dia mintak sesuatu dari aku. dan aku mintak diberi masa seminggu untuk beri jawapan pada dia. postpone punya postpone rupanya bukan seminggu tp nak dekat dua minggu. haha aku tak pernah lupa. hey. im still countdown the day. 7 days left. walau pun aku pasti kau sedang fikir yang aku dah jauh berpaling dari kau. mulut aku sahaja yang pandai menipu. ASSALAMUALAIKUM :')

2 comments:

Sam Banjamin said...

kali pertama ke mari... salam perkenalan... wishing u selamat hari raya aidil fitri...

p/s: sabar tunggu jawapan... sabar...

asha hana said...

@sam banjamin salam perkenalan jugak. happy eid. sabar. ea sabar dan sabar. terima kasih sam. ;)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome