rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 20 August 2013

QUOTES - tak kan mampu!

sedari awal lagi aku tahu niat kau
usai kisah kita
usah kau pamerkan riak seolah olah kau masih kisah
kau tak kan mampu pulangkan dia
dia aku sematkan ke dasar paling dalam
dalam hati aku yang masih ada dia
walau aku tahu dia tak mungkin kembali


#bontong. gelaran itu utk orang yang lebih berhak. bonsar. hanya orang yang layak sahaja yang memanggil aku dengan gelaran macam tu. rindu terlerai sebenarnya malam ini. ALHAMDULILLAH. ASSALAMUALAIKUM. :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome