rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 5 August 2013

Tegar. siapakah??

assalamualaikum w.b.t

siapa yang tak kenal dengan penyanyi kecik molek dr indonesia nie. asalnya hanyalah penyanyi jalanan. even dia dah berjaya, dia tak pernah lupa asal usul. suara dia pown boleh tahan. comel pulak tu. haha view SINI kalau nak tahu life style dia macam mana. ;)

lagu bawah nie. bila dengar sumpah sebak. nie bukan lagu pertama dia. klik SINI kalau nak dengar first song dia. dan macam mengisahkan kisah hidup dia. keep it up tegar. :D

mengapa begitu berat
jalankan segala perintahMU
begitu banyak rintangan
utk mengarahkan wajah
bersujud kepadaMU tuhan :')

#raya tahun nie tanpa semangat. kami sedang menanti sesuatu yang besar. in sya ALLAH. dan aku pasti semua tu tak mustahil. :') dan kauuu ! aku dah tak nak jumpa dah la. suka paksa paksa. benda boleh cakap by fb. call pown boleh. saja je nak bg aku debar2 kan. boleh tak kalau aku nak cakap aku benci kau? benci la dengan kau. kau tak nampak ke? dah la gedik. nyampah. ! -_-

2 comments:

hafiz hafizol said...

lagu aku yang dulu bukanlah yang sekarang tu syok.. yang ini islamik sikit heeee

asha hana said...

@hafiz hafizol yup btol2. lagu dia yang pertama. memang best. haha ;)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome