rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 18 August 2013

terima kasih classmate DK dan housemate ;)

assalamualaikum w.b.t

walaupun sekejap tapi amat bermakna. tiada gambar utk dipost tapi cukuplah hanya ungkapan syukur dan kegembiraan bertemu dengan mereka. UNEXPECTED. si medex, ika naim, fiza boleh pulak datang rumah aku sekali gus dengan kak yaya and cik ain. plan ke apa. ALHAMDULILLAH. nasib baik tak lari badjet mak aku masak. ehh diam eh. aku tak reti masak yang utk ramai2 orang punya nie ok. haha utk sikit orang punya boleh la. haha

to housemate. cik ain, kak yaya, cik kila dan syax serta bos2 mereka aka driver la. haha thnx ok. ain nak sangat jumpa syax dengan kila. syax pulak nak sangat jumpa ain dengan kila. tapi ain dah balik awal. so kila, aku dengan syax je sempat bergosip. macam2 topik. kalau la dapat berkumpul ramai2 mesti horreyyy. :')

to classmate pulak. kemain ika naim. mintak aku tambahkan bihun. dia nie memang kuat makan. tapi pelik badan tak naik2 pown. kurus kedengking jeee. medex pulak. cantik baju dia. berkenan di hati. haha haa dak fiza. harap rumah je dekat. tapi baru datang rumah aku hari nie. nak buat resume dekat rumah aku ntah bila la lagi. adehhh. gasak kau la nak. resume kau. haha

#pada bontong. ibu dah tanya. "kau punya pak** tak sampai rumah ke tahun nie?" ok. nice question. macam mana nak terus terang pada ibu nie. aku ada gak tanya. "ibu, kalau dia datang dengan family boleh?" jawapan mak aku. kau baca betul2 eh. "ehh segan ibu. ibu dah la tak pandai berbual. lainlah ayah kau ada. nie ayah selalu keje. kalau nak datang dengan family datang bawak cincin terus." nampak tak permainan dia? nice answer ! apa seyh semua nie. dan kan bagus kalau kau ada sekali tadi. aku tahu. memang tak kan lah kan. dan aku nak beritahu nie. aku tersangat lah rindu. ASSALAMUALAIKUM. salam maghrib. :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome