rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 18 August 2013

terima kasih classmate 5ik ;)

assalamualaikum w.b.t

hye. ini kisah semalam. saja mahu cerita hari ini. terima kasih pada din, yus and zihan. sanggup tunggu aku habis interview dekat fahana optometrist semata-mata sebab nak bawak aku pergi open house rumah si wawa nie.

din kata aku kebudak budakan. abg yong kata dia akan percaya kalau ada yang cakap aku budak sekolah sebab badan aku kecik tak macam umur aku. abg yong kata lagi aku kuat makan tp badan kurus. paling tak boleh aku lupakan. mereka membongkar masa laluku haha. korang tak boleh tahu. diam ok. dan benda pertama yang mereka cakap pada aku bila macam pertama kali jumpa aku. "hasanah, dah kurus!" ok. apa cara nak gemuk balik? kasik tahu aku. -_-

yus, zihan, din. dekat mana nie? haa. depan rumah aku la
sambil tunggu aku salin baju.
tak suka. sebab mereka enterframe TANPA aku. haha

jambatan sudah roboh sudah roboh sudah roboh.
euuww budak dua ekor nie macam modelling pulak
dekat depan rumah aku nie. haha

ha yang nie. aku suka. macam kawasan perkampungan kan.
but it looks nice. well depan rumah aku kan. haha
nak jugak :P

yess kami. dulu tak pernah rapat dengan dia.
dengar suara dia pown susah. sekarang keletah kemain.
macam aku jugak bisingnya. hahah :D

di antara gadis gadis seluruh dunia. nie dekat rumah wawa.
yang berbaju ungu tu la empunya open house tu.
yang berniqab tu pulak ripa. lain dia dulu dengan sekarang.
tapi perangai tetap sama. never change.
aku. bila lagi? :')

nie dekat rumah nazrey. dia sorang je ada dekat rumah.
apa lagi ktorang pown shoot la.
dan dia ada jugak tanya pasal ehem2.
"kau dengan budak pakai cermin mata tu lagi ke?"
aku tak tahu nak cakap apa la der. -_-

muka mintak kaki masing2. haha amboi banyaknya kuih raya dia.
walaupun dah raya ke sebelas nie kan.

depan rumah nazrey. bak kata zihan. setiap rumah mesti akan snap.
peace. ;)

1 2 3. klik. snap again. XD

alamak. zihan memang suka gambar candid. tak senonoh kot muka aku.
hahah menu rumah zihan pulak. ketupat soto.
yus sampai kembung perut minum air banyak
dengan tahan pedas. tak boleh kalahkan aku la budak2 nie. haha

even dekat rumah orang pown perangai aku sama je.
nasib baik family zihan semua dekat dapur tengah makan jugak.
aku pown tak ada la cover. naz sampai tak percaya nie aku.
dia mana rapat dengan aku dulu.
dekat kelas dia ingat aku tak bercakap padahal aku la pling bising.

haa yang nie dekat rumah aku. yus, din dengan nazrey a.k.a abg yong.
sebab dia pinggil aku kak yong sebab aku ganas kot. haha
susah betul nak jumpa si naz nie.
kata si naz, "macam mana la kau nie depan pakwe kau.
perangai macam budak2. gila2. mesti control"
aku cakap direct je. depan dia aku tunjuk perangai sebenar aku.
tak hipokrrit ok. hahha

#terima kasih weyh. aku happy tak terhingga sangat jumpa korang. sebab susah sangat nak jumpa. bila dah jumpa macam2 la pulak nak dijadikan bahan. gelak kan orang. perangai gila2. sebab tu boleh masuk. terima kasih. semoga jumpa lagi. :)

2 comments:

yann zainal said...

kita berkawan tanpa mengira siapa diri mereka...happy selamanya..amin

asha hana said...

@yann zainal in sya ALLAH dear. semoga hapi sampai bila2. berkawan tanpa kira siapa diri kita. setuju. amin ;)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome