rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 1 August 2013

POETRY - terima kasih :)

aku mencari segenap ruang untuk digali kekesalan itu
tapi yang aku dapat hanyalah satu pengukapan tanpa noktah
terima kasih mengingatkan.
terima kasih menyedarkan
terima kasih kini aku tahu siapa aku
terima kasih kerana kau juga sama seperti mereka
kerana dahulu kaulah yang pertama bersuara
tika aku dijentik dan ditikam dari belakang
sekarang kau tergolong dalam mereka
terima kasih utk setiap kata-kata
terima kasih kerana kau berjaya menghunus tajam
walau hanya sekadar ucapan
akan aku ingat sehingga hembusan nafas terakhir
mungkin lebih tepat lagi
tika jasad aku terkujur kaku di hadapan mata kau
walau hakikatnya aku seperti mayat hidup saat ini
yang hatinya mati tanpa pusara

bukan kerna aku tak mencinta
cuma kerana ku tak mampu menatap matamu
tapi bukankah semua rasaku
sedia kau tahu tanpa ku perlu
menggapai pena dan menulis apa yang ada di hatiku. :')

#aku tak kisah pun kalau viewer2 nak cakap aku asyik update pasal cintan cintun puisi puisi bagai. ini memang aku. kalau tak suka unfollow. kalau suka keep it up dear. tp aku memang suka berpuisi. sejak zaman dahulu kala lagi. so plez support me sebab aku nak jadi seperti DAMYA HANNA. owhh kalau diberi peluang la kan. bukan nak kejar glamour tp sebab aku minat menulis. puisi tempat meluahkan rasa bosan mungkin. ASSALAMUALAIKUM :)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome