rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 11 September 2013

POETRY - aku cuma musafir.

bila aku kata aku sedang berubah
kadangkala diri ini terbabas juga
maka
tergurlah bukan menghukum
sayangilah bukan memfitnah
maafkanlah bukan membenci
mudahkanlah bukan menyusah
jadi ingatkanlah aku bukan mengejek
kerana diri ini masih lemah
mudah terlupa mudah terleka
dan aku cuma musafir
yang perlukan panduan.

#pesan kak aida. apa pun jadi aku kena pergi buat check up. aku takut sorang2 sebab hanya dia sahaja yang tahu masalah nie. tapi dia bagi semangat. kalau dia boleh face dugaan CA kenapa aku tak boleh. dia kata lepas dia dah selesai dekat serdang sana bila dia balik melaka dia nak bawak aku pergi klinik. agaknya sebab tu ALLAH hadirkan kakak seperti dia. at least bila aku rebah. dia tak tinggalkan aku seperti yang lain. atin ada. tapi aku tak nak beritahu apa2 pown dekat dia. tak nak dia risau. cukuplah kak aida sorg je tahu. apa patut aku buat ea? dengar cakap kak aida atau biarkan sahaja benda nie berlalu mcm tu je. ASSALAMUALAIKUM. :')

6 comments:

Lieya Von Jay said...

dengar lah cakap kak aida tu yer hana ^_^ jangan takut menghadapi kenyataan sebalik nya harungi kenyataan itu dengan hati yang cekal.

asha hana said...

kak lieya. the prob is im not strong enough. to face it. to bear it. :(

mama maman aka yana said...

semoga kembali sihat

asha hana said...

terima kasih mama maman. ;)

chicken_floss said...

kite rasa kita tak kuat, makin di uji makin rasa tak kuat, tapi pernah tak kita fikir yang Allah uji sebab kita kuat, ujian Dia datang sejajar dengan kekuatan kita untuk menghadapinya..Khusnuzon dengan setiap ap yg berlaku..yg penting khusnuzon dengan Allh..:)

asha hana said...

in sya ALLAH chicken floss. ea. hana kuat. yeay. haha :'D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome