rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 22 September 2013

aku si buta jalan !

assalamualaikum w.b.t
perghh tajuk mcm komsas pulak kan. ha jangan pelik aku boleh pulak on9. aku dah selamat sampai kuim. esok balik rumah balik. haha. pakai berukband member aku je kat sini. muahhaha.

ada tak yang macam aku buta jalan? even dah banyak kali jalan dekat somewhere ke kan still tak ingat jalan tu. adehh.

tu la lain kali orang lain drive kau tengok lah jalan tuuu. bukan membuta sepanjang jalan. bukan main handsett jee. haisyyy bengong gak gua nie. haha jadi jangan jadi macam aku.

#ok. nak turun pergi kedai mak kejap. rindu seyh. nak makan kedai makk. rindu jugak pada yang selalu tolong mak. arghhh. aku benci ! dah nak blah. salam maghrib. ;)

4 comments:

Lieya Von Jay said...

akak jenis igt jalan ^_^kira nya celik jalan lah kan hehe

asha hana said...

lieya : untungnya kalau jenis yang celik nie. haha hana seorang yang rugi kan. -_-

Sis AI said...

Memang sama la kita. Walaupun dah tengok jalan, tapi masih konfius. Kena ride sendiri baru boleh ingat. =_=

asha hana said...

sis Ai : kan dear? adehhh. akak pown mcm tu. bilalah nak celik jalan nie. -_-

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome