rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 18 September 2013

POETRY - apakah akan selamanya hujan~~

dalam setiap langkah aku hitung
aku membiarkan setiap rasa aku hanyut
dalam buaian mimpi menghalang sang pelangi
mewarnai hari-hari tanpa adanya matahari
apakah akan selamanya hujan
dalam pena aku titipkan
biar semua rasa benci itu tersemat indah
biarkan aku seorang sahaja meragam minta dilepaskan
berhentilah buru aku yang ketandusan
aku takut menghadapi walau setitis air mata bumi
yang akhirnya aku rebah
kerana aku dilahirkan dengan hati
bukan untuk dilukai tapi untuk dihargai

#cewahhh. entah apa2 je. tiba2 pulak datang ilham kan. amik kau. hahha serius bila minda berfungsi, bersaing dengan hati. maka pena akan menari2 mengikut rentak jemari. ;)

6 comments:

Lieya Von Jay said...

wow.. phwitttt hana .. hebat ekkk buat ayat puitis hehehe

Rosmiza Ali said...

Ada bakat tulis puisi ni.. =)
ZON PERMAISURI CHOMEL

asha hana said...

kak lieya : haha tak tahu ler mcm mana boleh tiba2 terpuitis mcm nie. di luar jangkaan. haha :P

asha hana said...

rosmiza : hahah bakat yang tak bakat sangat la sis. :D

Nurul Aini said...

Salam, hana. Hana tanya saya pasal domain itu kan. A'ah, memang hana kena renew domain setiap tahun.

asha hana said...

wasalam aini. owh yeke? ingat kan kekal. thnx ea. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome