rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 2 September 2013

assalamualaikum september !

assalamualaikum w.b.t

assalamualaikum september. gud bye ogos. tapi bersediakah aku menghadapi hari2 mendatang dengan pelbagai rintangan dan jugak soalan dari mereka mereka.

aku nak jadi kanak2 balik. pleaseeee. !! penat sangat nak jawab soalan2 tu semua. ehh, sekarang belajar mana? dah kerja? dah besar dah. dah ada pakwe? bila nak kawen? kalau tak ada calon boleh kenen2 kan dgn anak makcik tu tak pown dgn anak makcik ni. amboi. ingat agen mencari jodoh? apa daa. aku cakap je benda buruk2 pasal aku. biarkan. -_-

itulah risiko menjadi seorang dewasa. sekian. dan bulan ni ada tarikh yang bermakna. aku nak tengok siapa yang jadi org pertama dan yang terakhir yang ingat. dan aku pown tak tahu aku akan ingat ke tak dgn tarikh tu. penting ke? penting bagi mereka sebab aku wujud kerana pengorbanan ibu. tapi tak penting bagi aku sebab aku masih belum mampu balas jasa ibu. :(

dah lama sangat tak dengar lagu nie.
bagaimana harus aku menghadapi semua itu
sedangkan ku menyintaimu sepenuh hati
tak mudah utkku melupakan dirimu
kau bagiku segala galanya. :'D

#ok. selamat malam. esok hari mencari rezeki. jadi nak tidur. jangan lupa baca doa tidur, selawat, baca 4 qul. semoga dijauhkan dari mimpi ngeri itu lagi. assalamualaikum :')

4 comments:

Lieya Von Jay said...

soalan yang femes di tnya oleh smua makcik2 karipap dan seangkatan dengan nya.. salu nya akak akan jawab " kalo ada nanti kami jemput " hehe.. insyaAllah bulan sept ni akan lebih meggembira kan hana.. ^_^ yg penting kena banyak bersabar dgn dugaan hidup :)

asha hana said...

haha kalau hana pulak jawab lama lagi makcik. tp sumpah ada jugak makcik2 yang masih menyibuk hal org lain. -_- hmm in sya ALLAH sis. semoga. pray for me yeah. :')

Lieya Von Jay said...

jgn lupa jemput akak yer ^_^

asha hana said...

hahahhaha lambat lagi sis. apa daa. haha in sya ALLAH kalau dah sampai jodoh hana. hana jemput ea. ;)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome