rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 29 September 2013

banana boat !

assalamualaikum w.b.t

saja nak mengimbas kenangan lama kan. rindu seyh nak naik banana boat. time nie masa aku dengan budak kelas nursing aku join farewell kelas.

terpaksa akau letak gambau kecik bertanda soal tu. tak kan
aku nak publickan dorang tak pakai tdung.
jd kan dah berdosa n berdosa jugak dia kalau aku
letak gambar tak bertudung dgn sengaja pada pandangan public?
sori ea kawan2. bukan sengaja. harap korang faham. :)

aku tetap aku. ALHAMDULILLAH masih lagi bernafas dengan baik
sehingga hari nie. tahu kenapa? sebab aku tak tahu pown banana boat
dekat PD pernah ada orang meninggal gara2 naik menatang nie.
haha tapi tak kisah lah. janji safety diri sendiri.
lg pown kalau masa tu dah tiba ajal maka ALLAH
akan tarik nyawa kita. bukan sebab banana boat ok? :)

banana boat best !! cuma yang tak best hati aku jauh dari tempat tu. pada seseorang yang jugak sedang merasakan "sakit" pada dalaman.

terima kasih la pada penyelamat aku encik tak ada nama tu dengan john member kelas aku. sebab selamatkan aku dari lemas. hahahhaha sebab aku pendek. malu siot nak ngaku pendek. lepas nie nak lompat banyak2 kali lah ! nak kasik tinggi sikit. ! bukan aku sorang je. si pika kecik lg kecik dari aku. dia pown lemas jugak. tapi ALHAMDULILLAH selamat. kalau ada peluang nak naik lg tp in sya ALLAH dengan encik jodoh aku. ngeh3. tak serik2 lagi tu dengan lemas. bye3 ! :D

6 comments:

Azhafizah Md Nor said...

waaa cam best je..tak pernah lg naik banana boat..cam takut pun ade

asha hana said...

azhafizah : siyes. memang best. try la. seronok tp kalau pndek sangat2 better jangan naik. takut lemas je nnti. hee :)

Lieya Von Jay said...

kak pernah tgk org naik ja tapi seniti memang xpernah naek lagii ^_^

asha hana said...

lieya : try la kak. best tw. heheh mula2 takut cket la. lepas tu rasa mcm nak lagi. :D

Siti Nur Idayu said...

thnks hana :) hehehehhe

asha hana said...

siti nur idayu : wlcome. sori tw tak publishkan gambau kita ramai2. in sya ALLAH malam dinner kalau ada aku publish. hee rindu kau. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome