rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 13 September 2013

bayangan rindu. ;)

assalamualaikum w.b.t

tengah rehat sempat nak update blog. pernah baca novel bayangan rindu tak?


semalam layan lah cerita bayangan rindu nie. korang tahu kan ada keluar movie? dekat astro. novel dia best. cerita pown awesome kot. mungkin sebab beto aku berlakon kot. haha


handsomenya beto. aku minat kot dia nie. alahai. teringin  nak gambar sesama. dia nie berjaya gantikan aaron aziz dalam hati aku. haha mimpi je.! dan nad zainal pown cantik. aku suka lah tengok dua2 nie berlakon. :D

nak tengok full movie klik sini. PART 1 and PART 2. tak rugi tengok.

ok. sebenarnya untung dapat suami macam beto nie. dalam cerita nie la. bukan sebab dia hensem kacak bergaya. haha tapi dia sanggup tunggu perempuan yang dia sayang bertahun lamanya walaupun perempuan tu dah couple dengan orang lain. dan ! paling penting is umar a.k.a beto nie sentiasa ada untuk nad a.k.a iddya time susah atau senang. macam nie la lelaki idaman wanita tau!! bukan time senang je share. time susah kau tinggalkan perempuan. tak cantik macam tu der. tak mau tak mau.

#dan aku patut atau tak patut menunggu? apakah. ok. salam jumaat! ;)

2 comments:

chicken_floss said...

Dah lame tak membaca novel..hehe

asha hana said...

heheh minat baca novel jugak ea. sama la. paling minat damya hanna. :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome