rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 18 September 2013

maaf by iklim. daebak ! !

assalamualaikum w.b.t


korang dah pernah dengar lagu nie? dengar tw sebelum tidur. lagu lama tapi aku suka dengar lagu nie. aku memang kaki jiwang. dr sekolah lagi sampai sanggup buat buku lagu. haha buat malu je pikir zaman remaja. :P

berikanlah aku pintu maafmu
atas segala kesalahanku
berikanlah aku kunci hatimu
hulurkanlah jabat tanganku

jangan samakan aku
seperti dahulu
kini aku telah berubah dalam hidupku

#tomorrow. ya ALLAH. permudahkan urusan kawan aku yang sedang berperang demi masa depan. ganu boleh ! ;)

6 comments:

chicken_floss said...

hehe..buat buku lagu tu..rajinnya..:)

Cik Mun said...

hahaha..dulu2 pon mun ada buku lagu..semangat betul salin semua lirik..

asha hana said...

chicken floss : hahaha zaman kanak2. akal tak panjang lg. :P

asha hana said...

cik mun : haa kan? serius . memang semangat. nak2 lagu yang kita suka. haha

Lieya Von Jay said...

akak pon ada gak buku lagu dulu2.. ^_^ skali dengan buku sajak dan quote ... lani buku tu semua ilang entah ke mana ..

asha hana said...

lieya : haha betol kak. memang betol. dan sekarang rasa mcm nak cri buku tu balik. sayang tw. haha

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome