rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 10 September 2013

esok! :(

ya ALLAH
hanya padaMU aku bermohon
jika hari ni doa aku tidak ENGKAU perkenankan
perkenankanlah doa hambaMU itu
yang sedang berperang dengan ujian yang KAU beri
hari ini aku tidak boleh rebah
kerana kekuatannya bersama dengan kekuatanku
jika aku kuat dia pasti juga kuat.

#esok. kak aida. semoga semuanya berjalan dengan lancar. minor surgeri. ea. +VE thinking ! ada siapa2 tak sudi pinjam kan bahu untuk aku? aku tak ada sama2 dengan dia esok. serdang. jauh sangat. :(

dia suruh aku jaga kesihatan aku. tapi kesihatan dia lebih penting. pesan dia lagi. mana pown aku pergi sentiasa ingat ALLAH. dia kakak yang baik tw. aku kuat pown mungkin sebab dia. doakanlah dia untuk aku. mana tahu doa korang diperkenan kan jugak. :')

4 comments:

Lieya Von Jay said...

semoga semua doa kita di perkenan kan oleh Nya ... ^_^ yg penting msti selalu sabaq

asha hana said...

hana paling takut bnda2 mcm nie happen. in sya ALLAH akak :(

chicken_floss said...

Semoga kita semua diberi kesihatan yang baik.inshaaAllah.amin.

asha hana said...

chicken floss : in sya ALLAH. semoga awak pown sihat2 belaka. ;)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome