rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 28 September 2013

QUOTES - friend "CHEAP" is nothing !

assalamualaikum w.b.t


berkawan biar sejati. jangan sampai tikam belakang terguris hati. pijak semut pown tak mati.

kalau dah namanya sahabat jangan depan baik belakang macam superbb haremmm. menggunakan kawan untuk kesenangan. dan bila dah jumpa kawan yang boleh memberi lebih kesenangan kawan lama ditinggalkan terkontang-kanting.

sahabat is share hard time and easy time together. erkk. bukan nya friend CHEAP like nothing ! cerita keburukan kawan rapat kau sendiri dekat org lain. then bila dah dapat kawan "hot" kawan "cool" dicampak.

jadi, carilah kawan yang tahu menghargai kita sama ada dalam keadaan susah mahu pun senang. bukannya kawan yang mengajak kita untuk jadi bongkak dengan kelebihan yang ALLAH dah beri. kecantikan tu memang HOT di dunia. tapi belum dapat menjamin kita ke syurga. salam isyak. :)

12 comments:

Nur Azwa Edora said...

mencari yang sebenar benar sahabat adalah umpama mencari sebutir permata // susah nak dapat yang betul2 namanya FRIENDSHIP... :')

asha hana said...

azwa edora : agree sangat2. takut terpilih kaca akhirnya akan melukakan kita tanpa sedar. :')

Cik Mun said...

nak dapat kawan yang sanggup lalui susah senang dgn kita tu sgt2 susah..

asha hana said...

cik mun : sangat2 kan? alahai. T_T

Azhafizah Md Nor said...

kene pandai pilih kawan :)

Azimah Shukor said...

wow...keep it up ye... nanti follow blog sye balik ye...http://www.azimahshukor.blogspot.com

Sally Samsaiman said...

sahabat dan kawan tu ada beza...cari la sahabat, even tu yg paling susah sbnrnya :)

asha hana said...

azhafizah : untuk memilih tu yang sangat susah :')

asha hana said...

azimah : nt hana singgah :)

asha hana said...

sally : btol tu kak. sahabat. susah sangat nak jumpa. :')

Lieya Von Jay said...

yes dear agree!!! alhamdulillah di kurnia kan sahabat2 yang baik sentiasa wlopon ada beberapa yang agak menjengkel kan.. ^_^

asha hana said...

lieya : akak. menjengkelkan tak apa kak. itu boleh di ubah. jangan yang tikam kita belakang2. tu memang tak boleh di maafkan. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome