rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 4 September 2013

QUOTES - just keep your tears !

luka dalam hati kalau kita biarkan mungkin akan hilang sakitnya
tapi tak kan mungkin dapat hilangkan kesan parut yang ada.
itulah perempuan. dikurniakan hati selembut kapas.

#bt pe nak rindu nak sayang bagai pada org yang belum tentu ingat kau? orang yang dah 'mati' tak kan hidup balik. itulah perumpamaan yg paling sesuai. maknanya ! jangan termakan pada janji yang dia akan pulangkan org yang dah 'mati' tu pada kau sebab selagi ada sesuatu yang kau nampak dengan mata kau sendiri yang menyakitkan hati kau apatah lagi buatkan kau rasa cemburu maknanya dia tak pernah kisah pasal hati kau. tak nampak lagi ke kawan? so keep ur tears dear. KEEP ! ASSALAMUALAIKUM !

4 comments:

Lieya Von Jay said...

ai marah kan sapa lak ni hana :)

asha hana said...

marah kan lelaki yang tidak tahu menghargai perempuan sebagai wanita yang lemah dan menganggap perempuan tak ada perasaan. haisyyy

Lieya Von Jay said...

oh hana ni macam wakil kepada perempuan2 yang teraniaya di sebab kan lelaki lah ... tu lah ramai ja lelaki yang amek kesempatan ke ats insan yang konon nya dia cinta . especially kalo pepuan tu jenis mengikut kehendak dia dan xpernah melawan :)

asha hana said...

yup. jadi perempuan yang dianggap lemah itu mengikut kehendak sehingga tercemar mahkotanya. siapa yang akhirnya akan bertanggungjawab? at last perempuan yang jadi mangsa. haisyy

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome