rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 24 September 2013

KAROKE ! berteman sepi !

assalamualaikum w.b.t

rindunya nak karok. siapa kaki karok? kita sama. bilalah dapat mengarok mcm dulu2 lagi. rindu dengan budak2 aku. korang dengar lagu nie ok. khas utk korang yang sedang hangat dilamun cinta atau pown yang sedang sejuk dilanda badai. cehh macam DJ siot aku nie. hahah



Penaku menari mencoretkan sebuah puisi kelukaan
Gurindam jiwa cinta dan airmata
Di kamar hati ini masih ada sembunyi
Kenangan yang tak mampu ku lemparkan jauh

Penaku menari melakarkan gambar kesayuan masa silam
Tinta bersulam biru warna kerinduan
Berkaca jernih ingatanku
Biarpun dikau telah jauh
Dari pandanganku

Manisnya pertemuan pahitnya perpisahan
Segala kini tidak dapat untukku bahasakan
Semua kini kaku tiada lagu merdu
Setiap madah baris kata bukannya lagi buatmu

Kini berteman sepi kini aku sendiri
Suka dan duka dalam meniti gelombang kembara panjang
Jauh melangkah pergi tidak menoleh lagi
Kenangan silamku tinggal tertulis kini
Dalam sebuah puisi

Penaku menari membariskan puisi sebuah pengalaman
Gurindam jiwa cinta dan airmata
Di kamar sepi ini titisan membasahi
Dan aku tidak tahu
Pada siapakah untukku luah rasa

5 comments:

linda lin said...

salam.hai.follow me back ok..:)

Lieya Von Jay said...

kak liya pon dah lama x karok . rindu betol nak karok . huhu. kak suka lagu ziana zain kalo time nak karok ^_^

asha hana said...

kak lieya ! test kita sama. minat gila dengan ziana ! haha :D

Sally Samsaiman said...

tuuu dia lagu...awat old school sgt..? :P

asha hana said...

sally : haha hana memang suka lagu2 lama kak. dr lagu melayu. sejuk halwa teinga dengar. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome