rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 19 September 2013

kerana baran !

assalamualaikum w.b.t


nie yang menyebabkan aku tak nak kawen nie ! weyh syaitoonnn ! nyah kau dari sini. jangan nak hasut orang jadi panas bersifatkan kau.

kerana baran weyh ! aku takut. sumpah aku takut dapat suami panas baran. takut dapat suami yang senang naik tangan. :'(

tengok tak cerita jannah si sufian tu? bini tengah pantang di layan macam binatang. itu manusia ke hape? lepas tu manusia sekarang. asal gaduh dengan family ke dengan sesiapa ke update sana sini. tu nak buat apa? bukak aib? nak bg orang nampak? kemond r. sometimes gua rasa nak nanges bila ada situasi mcm nie. aku pown baran jugak. tapi tak kan kerana baran sampai mengaibkan keluarga sendiri sampai sanggup menganiaya bini mcm cerita cinta jannah tu. -_-

#tak nak kawen r macam nie ! T_T

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome