rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 22 September 2013

kerana cili padi !

assalamualaikum w.b.t

seronok jumpa kawan2 lama. esok dah nak berambus dah dr sini. sehari je. lepas tu balik rumah aku naik bas pulak tu. turun msjid tanah yang terlalu banyak kenangan. arghhh ! :'(

 

ok. gua sumpah sakit perut nie. kerana dek cili padi. siapa suka makan cili padi? kita geng !
even perut aku meragam macam nak pecah je nie. aku tetap makan cili padi. abg aku sampai marah aku kalau aku makan sambal banyak ke kan. "hari nie kau makan dia. esok lusa dia makan kau balik." adehh.

sedaplah. kadang tu aku buat ulam je. orang melaka kalau tak makan pedas pergi main jauh2. malu nak anggap senegeri. haha gurau je ok !

#kenapa kenapa kenapa. aku perlu rasa rindu sedangkan aku sudah tak dianggap penting. chow !!

6 comments:

Lieya Von Jay said...

akak makan pedas ikut mood. kalo xdak mood memang xmakan pedas.. ^_^

Cikgu Norazimah said...

give me 5 ! CN mmg giler dgn cili padi ni, even ada gastrik, tapi tak peduli semua tu, yang penting, takde cili padi, takde feel ! hehe

Azhafizah Md Nor said...

makanan tak sedap kalau takde cili api..ade cili api baru best makan pedas pedas kan..ghehe

asha hana said...

lieya : owh ikot mood ea? ada setengah org macam akak la. ;)

asha hana said...

cikgu norazimah : haa kan? sama lah. even masa tu tengah cirit birit dek cili api ke tetap tak makan saman. haisyy yeah ! i give u 5. haha :D

asha hana said...

azhafizah : hahaha sama3. makanan tak lengkap kalau tanpa cili api nie. esok lusa tengok lah kesannya apa. haha :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome