rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 15 September 2013

kerja kawen jiran. dan petai. ;)

assalamualaikum w.b.t

pergi bukan sebab nak makan. bukan sebab jiran. tapi sebab suka jenjalan. pelik tak aku? haha.

ok. aku update dekat fb gambar nie. caption pergi kerja kawen. abg sedara aku tanya aku pulak bila nak kawen. haha jawapan aku senang je. tgu dak abg dulu. ngeh3. ada pulak cakap aku kawen msti thn depan. calon pown tak ada. nak aku kawen awal carikan jodoh utk aku. haha macam main kawen2 pulak. -_-

korang makan petai tak? aku minat kot makan petai. tapi dengan kulit2 sekalilah. kurang pahit sikit. haa nie nak story. disebab kan pakcik nie ayah kepada pengantin ada jual petai dan trade name dia man petai. dia letak dekat depan dekat sign board tu petai mentah. style tak? sempoi gila. aku suka kot. esok kalau aku kawen aku nak letak jarum r. haahha memang org tak datang la wedding aku nanti. sebab nampak jarum. :D

#benda paling sakit. lebih percaya orang luar dari orang dalam. tak faham? tak payah faham. ok bye !

4 comments:

chicken_floss said...

Sy suke petai but not really. but sister, super gila petai...boleh makan mcm tu je..

p/s: do email ur friend's pic ok. chickenfloss@gmail.com

asha hana said...

ok. terima kasih dear. hehe yeke? makan mentah? uisyyy lg superb dr hana. haha

Rubiatul Adawiyah said...

sambal petai sedap. tapi kita makan sambal je. petai tu amik bau je ha.. :D

asha hana said...

rubiatul : haha cuba try makan. sedap. kalau tak nak pahit cri petai yang dimasak dengan kulit2 sekali. :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome