rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 27 September 2013

kisah konvo :')

assalamualaikum w.b.t

terima kasih ALLAH. terima kasih ibu ayah. perjuangan asha selama tiga tahun tamat di sini. doakan lah yang terbaik buat asha semoga perjalanan hidup asha di alam pekerjaan nanti ALLAH permudahkan. in sya ALLAH :')

ibu. ibu engkaulah ratu hatiku. penguat semangat !
gambar ayah tak ada lah. jadi gambar ibu pown jadilah. :')

semoga jumpa lagi rakan2 seperjuangan.
yang lain entah mana tercampak. nak amik gambau sesama
pown tak dapat! :(

kak seha yang perangai annoying tp gila2. rakan seperjuangan
yang akan bernikah tak lama lg. haha
semoga jumpa lagi kakak. :')

nie adik junior yang bakal menduduki LJM.
setahun rasanya lagi.
dia jugak YDP fakulti utk tahun nie. gud luck dear. :)
abaikan muka aku yang agak selekeh ! -_-

nie member gua. member kuim lain course. annoying ini budak.
tiba2 nak bergambau sesama. haha si keding nie !
comot nya muka aku. lantak lah erk ! natural ok ! :D

hari konvo yang ceria bg org lain tapi aku?
but i still thank you for everything what my mother
done to me. love her more than my life. :')

pemberian abang aku. dia janji nak attend hari bersejarah aku.
tp dia tak ada.
pandai dia nak amik hati aku balik kan? :')

tahniah hana. tahniah pada rakan2 seperjuangan. pada
rakan2 kuim. perjuangan kita sudah berakhir. :)

#terima kasih pada makcik2 pakcik2 sedara aku, nenek2 atuk2. rindunya pada arwah atuk. atuk, asha dah berjaya bawak pulang segenggam diploma utk atuk. atuk pergi tak sempat utk asha banggakan atuk. asha nak atuk. :'(

dan kawan baik aku atin. walaupun aku masih lg ngajuk pd dia. terima kasih selalu ada utk aku. rindu atin sangat2. hmm terima kasih jugak pada si bontong. dia tak dapat hadir tapi dia tetap beri aku sokongan dan berbangga dengan kejayaan aku. i miss him. i hate him ! :')

8 comments:

Lieya Von Jay said...

weeeeeeeee... congrats yer hana.. bes nyer dh konvo, mak hana muka lain eh. hana muka macam ayah kan , hehe

Sally Samsaiman said...

congrats! :)

asha hana said...

lieya : terima kasih akak. konvo mmg seronok pada yang btol2 menghargai. haha ehh mana akak tahu nie hana rupa mcm ayah? tak lah. ramai cakap hana rupa ibu. hehe entahlah. pandangan org lain2. :)

asha hana said...

sally : terima kasih akak. :)

Lieya Von Jay said...

mcm kak penah tgk ada kak bca satu entry yg hana tulis tu ada gmbar ayah hana.. hehehe

Azhafizah Md Nor said...

Congrats sayang! teruskan perjuangan lepas ni ye..all the best!

asha hana said...

lieya: owhh. hahah ptot la. akak pernah tengok rupanya. haha :D

asha hana said...

azhafizah : terima kasih sis sayang. in sya ALLAH ! amin ;)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome