rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 9 September 2013

konvo !

assalamualaikum w.b.t

"bagi pihak Lembaga Pengarah KUIM dan semua warga KUIM mengucapkan setinggi-tinggi tahniah atas kejayaan saudara/saudari."


surat konvo baru sampai pagi tadi. ya ALLAH. terima kasih ibu ayah. kerana mereka aku sampai ke tahap macam nie. mungkin hanya sekadar diploma. tapi nak dapatkan diploma bukannya senang kan. ibu ayah yang banyak menghabiskan duit untuk aku. terima kasih. :')

#jangan ingat kisah lalu kerana kisah lalu itu tidak pernah inginkan kau ada dalam kisah itu. TakeNote. tadi masa bekerja aku teringat saat2 dekat PD. aku teringin nak pergi lagi. bukan untuk ingat kisah lama. tapi aku rindu pada saat saat itu. dekat situ terletaknya perjanjian. perjanjian yang tak pernah dikotakan. apakah? mengarut mencarut sudah aku nie. ok bye ! :D 

8 comments:

Lieya Von Jay said...

congrats hana ^_^ akhir nya segala usaha membuah kan hasil .

P.s : Kisah lalu usah di kenang kalo di kenang merana badan

asha hana said...

terima kasih sis sayang. amboi. siap ada pesanan ringkas. ditaja oleh lieya von jay. haha :P

Lieya Von Jay said...

pesanan ringkas tetapi padat ^_^

asha hana said...

tepat padat dan mutakhir. haha :D

Kin Naz said...

hmm tahniah hana. akak pun tgah tunggu surat konvo gak ni. btw hana, kisah yang lama jangan dikenang. hidup kena sentiasa happy :)

asha hana said...

terima kasih akak kin naz. akak pown sama? congrats jugak utk akak. haha kadang2 entry tidak menggambarkan hati. ea hidup msti happy selalu. ;)

chicken_floss said...

all the best n congrats!:)one of my brother pun amik nursing.hehe

asha hana said...

chicken floss. terima kasih dear. hehe yeke? belajar mana? dah habis? :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome