rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 5 September 2013

melepaskan peluang lagi! T_T

assalamualaikum w.b.t

i got the interview dekat klinik medivaron for tomorrow. ya. terpaksa melepaskan peluang lagi. apakan daya. dekat serdang kan. tak apa hana. tak apa. +VE thinking ! in sya ALLAH rezeki ada dekat mana2. dan aku terpaksa lah menahan rasa ralat. dua kali aku melepaskan peluang depan mata. ralat dekat mawar hospital pown belum habis lagi. belum campur lagi yang open interview punya. :(

#22 hingga 24 ni ada kursus nursing dekat kuim. boleh tak kalau aku cakap aku nak jumpa dia dalam waktu yang singkat itu? hanya sekejap sahaja pown jadilah. 3 hari sahaja. itu sahaja permintaan aku. lepas tu. aku tak kan minta apa2 lagi. pengecutnya aku. hanya bicara dekat sini. sebab aku takut dia tak mampu tunaikan. lepas aku dengar dan nampak. aku hilang keberanian. macam sasterawan tak aku? haha :'D

dan pada kak aida. aku tak nak kacau dia. aku tak nak jadi adik pentingkan diri. dia baru sahaja kehilangan abah. bila aku dah ada transport sendiri, biar aku je datang jumpa dia. tapi mungkin ambil masa yang lama. tak apa. aku cuma nak dia jaga kesihatan dia. kesihatan dia lebih penting dari permintaan aku. ALLAH. sembuhkanlah dia. :'(

2 comments:

Lieya Von Jay said...

hana tolak sebab jauh ke sebab apa.. insyaAllah rezeki ada di tmpat lain ^_^ hana nak jumpa siapa tu

asha hana said...

hana tolak sebab jauh. lagi pown dekat selangor. bandar metropolitan. jadi ibu ayah takut nak lepaskan anak dara dorang nie. hmm hana nak jumpa someone. tapi berani cakap dekat sini je. haha pengecut kan hana. hmm :'D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome