rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 29 September 2013

motor feveret gua !

assalamualaikum w.b.t

RXZ ! tak kisah la jenis macam mana kan. janji RXZ ! besar kot motor nie !

125ZR ! pergghh nie memang sejak azali lagi berangan nak motor nie.
haha tp memang tak kan tercapai lah. huwaa :(

kawasaki ! nie lagi besar bapaknya pun aduii. tengok dari jauh je.

perasan tak semua warna biru sebab aku suka warna biru. hahah nasib baik lah aku perempuan weyhh. kalau aku hok jateee dah lama dah aku tibai motor nie tw. geram je tengok.

aku suka lelaki yang pakai motor2 mcm nie. bukanlah suka tangkap cintan tu. tp suka suka suki je. haha tp kalau bakal "laki" aku ada salah satu dr motor nie. lagi aku suka. muahhaha. jgn nak ckp aku materialistik pulak ok. aku suka motor2 nie memang dah berkenan. tp aku pelik kawan aku pendek tw. tp dia boleh bawak RXZ. ok chow !

6 comments:

Lieya Von Jay said...

akak pon sama!! suka sangat laki naik mto rxz .. nampak sangat kelelakian nya .. hehhee.. tapi setengah perempuan x suka .. tu lah citarasa tak sama kan ... ^_^

asha hana said...

haha kan sis lieya? smart kot kalau lelaki naik motor besau2 mcm nie. menggoyahkan perasaan keperempuanan hana. haha :D

Pykaa Pdott said...

Pyka lebih suka lelaki pkai skuter . Hehe

Azhafizah Md Nor said...

Fiza suka jadik minah scoot je sebab skang memang ade scoot je..tapi suka la kalau husband beli moto besar n fiza dok belakang je..heee

asha hana said...

pykaa pdott : yeke? cita rasa kita tak sama. haha :D

asha hana said...

azhafizah : haa kan? sweet la kalau gitu. merempit dengan laki sendiri. ngeh3. :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome