rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 14 September 2013

my girl T_T

assalamualaikum w.b.t

lai lai. layan cerita korea tak? my girl? even cerita nie dah lama tapi saja nak share. kalau korang jadi perempuan tu korang akan pilih yang mana? aku tanya siapa yang pernah tengok. siapa yang belum tengok cepat2 tengok tw! tak rugi. aku dah banyak kali ulang tayang. sebab lelaki tu handsome! ok lari topik. haha

sebenarnya aku memang suka dia dengan lelaki yang rambut pendek tu. gong chan. dr yang rambut panjang tu. sebab entahlah. haha TAPI ! aku tak suka lelaki tu buat perempuan tu tertunggu-tunggu. macam foolish. lelaki yang rambut panjang tu selalu kot ada utk dia susah senang. so kalau aku lah kan. aku akan pilih yang selalu ada dan tak buat aku tunggu2. tapi kalau aku tak sayang aku tak pilihlah kot. sebab perasaan tak boleh dipaksa. 

lagu korea kan? sekarang tengok video bawah nie pulak.

try dengar lagu nie. sama? nice kan? aku tahu lagu nie pown sebab
ada orang pernah dedicated kan lagu ni utk aku. alahai. :')

#kenapa semakin lama semakin besar erk? takutnya. dan kenapa semakin lama semakin sakit ea? patut ke buat x-ray tanpa pengetahuan family aku? aku nekad nak rahsiakan dari mereka. tak salah kan? :')

6 comments:

Lieya Von Jay said...

sebelom tgk ceta ni kak minat kat laki rmbut pjg sebab dia comel kan. lepas dh tgk ceta tu kak suka kat hero dia la. kalo akak , akak tetap tunggu si hero la .. lagipon ceta apa2 pon mesti si watak utama jenis yang payah , perangai plak pelik. yg lelaki kedua selalu nya caring dan over protective ^_^







asha hana said...

sis lieya. betol tu. selalunya cerita mesti mcm tu. kalau luar cerita pulak mcm mana? hehe ha'ah. tp handsome kot! hahaha :D

Cik Mun said...

alaa...mun dah lupala cite ni mcm mana..huhu

asha hana said...

cik mun. haha kalau lupa baik pergi tengok balik. cepat2. haha

chicken_floss said...

this is my ever fav korean movie..uwaaa rindu2 rindu dengan cerita ni..:)

asha hana said...

chicken floss. haha pergi lah cri balik. hana memang jadikan koleksi cerita korea nie. so time bosan ulang tayang. haha :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome