rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 7 September 2013

nuffnang ;)

assalamualaikum w.b.t

guess what? aku sedang mencuba nak cari side income melalui nuffnang. dah lama dah nak try. tapi baru hari ni datang keberanian. haha siapa yang tak tahu nuffnang tu apa. tengok dekat atas header aku tu. tak payah keluar duit pun. wish me luck. ;)

klik banner ni kalau nak terus pergi ke web nuffnang. register dekat sini ok. ;)

so tak tahu la berapa yang aku dapat nanti. tak apa. cukup sekadar side income sikit2. hidup tak mahu tamak ok. terima sahaja rezeki yang ALLAH nak bagi. rakan blogger aku ada yang dah cecah beratus ratus sebulan. ada tak yang dah capai ribu2? ^_^

dan sekarang tugas nak cari publisher for novel pulak. any suggestion korang? kalau ada yang tahu kan. share2 la dengan hana. hana tengah dalam usaha yang gigih nak siapkan. yeayy ! semangatnya. haha

#well, aku tak sabar kot nak lepak rumsis for 3 days. bukan suka2 ok. gua ada kursus. 22 23 24 september nie. 21 sept petang datang kuim after balik kerja. pukul 6 sampailah. harap2 tak ada rintangan. alahai. sumpah gua rindu dekat rumsis dekat kawan2. nak nangis sok sek sok sek boleh??? :(

*AL-FATIHAH untuk allayarhamah Maimun Talib. semoga ditempatkan dikalangan orang2 beriman disisiNYA. amin.*

2 comments:

Lieya Von Jay said...

wow hana nak publish novel.. ^_^ gud luck tau..

asha hana said...

sis lieya. thnx kak. tapi. alahai. tak tahu macam mana. hmm. tengah usaha nak cari nie. :(

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome