rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 26 September 2013

POETRY - pesan dia :')

kata dia kekuatan ada pada diri kita sendiri
tp kita yang membiarkan ia terus jd lemah
saat aku tidak berbangga dengan apa yang aku miliki
tp dia tetap berbangga
dia memberi aku semangat dan kekuatan
saat hati aku sudah mula tawar

dia tetap tersenyum walau aku dingin
tika aku menangis di hari kejayaan aku
dia menceriakan walau dia tiada
dia mendoakan dr jauh
hanya itu yang aku perlu
semoga ianya kekal bukan sementara

kerana dah terlalu biasa dengan kecewa
jadi aku berpesan pada hati
jangan terlalu berharap pada manusia ciptaan ILLAHI
kerana mereka tidak lari dari mengecewakan

#mata aku bengkak sebab terlalu banyak menangis mungkin. alahai. kenapalah hati perempuan aku tidak mampu mengawal perasaan yang sedang berombak. pesan dia. bersabar dan berdoa. in sya ALLAH. tak apalah kalau dia tak dapat attend konvo aku. kelas dia padat kot. tak kan lah aku nak suruh dia cancel class semata-mata utk konvo aku? ibu aku ada gak tanya. alahai. apakah? ibu ayah. dia ajak lepak pengkalan balak. haha :)

8 comments:

Lieya Von Jay said...

kalo rasa nak nanges tu lepas kan lah semua air mata .. jgn biar ia bertakung di dalam hati..

P.s : mcm lah air mata ada dalam hati hehehe

asha hana said...

lieya : terima kasih dear akak. mmg hana kalau nak nangis mula2 kawal dulu sampailah tekak sakit hidung sakit. bila dah tak tahan barulah meleleh. haha. amboi. :')

Sally Samsaiman said...

menangis jgn sampai meratap.

asha hana said...

sally : ea akak. hana selalu beringat tentang tu. :)

Azhafizah Md Nor said...

Jangan bersedih..masih ada kebahagiaan :)

asha hana said...

azhafizah : terima kasih sis. in sya ALLAH. :')

Cik Mun said...

sabar ye..kuatkan semangat..

asha hana said...

cik mun : terima kasih dear :')

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome