rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 1 September 2013

playstation !

assalamualaikum w.b.t

ingat zaman aku kanak2 dulu. PS 1 sangat seronok kot. game donald duck la game tarzan la. sekarang zaman kegemilangan PS kembali. bro aku ler yang beli. dulu punya PS dah jahanam mana entah pergi terlokop.

puas aku membazir duit semata-mata nak suruh adik aku dak yan cari CD PS game2 lama. kalau tak dapat game donald duck dapat game metal slug pown jadilah. tu pown game lama juga, helimeshingenn. muahhaha

ha nie game baru. aku beat dengan adik laki aku.
cpe yang menang? scroll ke bawah la der. ngeh3.

hana vs arip.

aku banyak kali menang. dan adik aku tu
tension la apa lagi. marahkan nina si pemain padahal
yang control tu aku. so akulah yang dia marahkan. haha

I WIN. ada bran? jom beat gua. jangan nak cakap
aku macam budak2 ok. sebab aku enjoy. muahaha XD

#ok. aku dah tak tahan dah nie dengan rindu yang membuak buak berserta dengan perasaan entah apa-apa bila ibu tak habis2 asyik cakap pasal kawen dan tunang. aku tahu dalam fikiran ibu, siapa yang akan kawen dgn aku nanti. haisyyy mintak2 ler abang dapat spa nie ke TNB nie ke polis ke. kumpul duit lepas tu boleh kawen. senyap lah mulut ibu, nenek dengan makcik2 aku nanti. haha bukan tak nak penuhi keinginan dorang tapi dorang tak faham dan korang pown tak kan faham. salam maghrib ! ;)

2 comments:

Lieya Von Jay said...

wah best ek dpat beat adik main game.. akak tak pernah main ps sbb dulu kan susah xdpat nak beli. skrg ni pon dah mmpu nak beli tapi sbb tak minat sangat kan jadi tak pernah beli la. ^_^ tak habes lagi ek mak hana membebel bab kawen.. bersabaq yerrr hana..

asha hana said...

haha nie bukan hana yg beli. abg yg beli. hana mmg tak la nak beli. hee bila akak dah play once mmg akan addicted mcm hana nie. huwaa. yeahh sis. penat sangat nak dengar. tp let it be. biasalah tu. ibu kan. hmmm T_T

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome