rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 13 September 2013

pororo sayang !

assalamualaikum w.b.t

amboi. tajuk je macam gedik kan. haha aku dah lama dah ngidam menatang comel nie tw. tak ada mana2 blogger ke buat segmen dan letakkan si comel nie sebagai hadiah? kalau ada kompom gua join. ngeh3. :D


serius comel kan? alahai. aku memang tak akan la nak beli sendiri sebab lain tau beli sendiri dengan orang yang bagi. kalau orang lain yang bagi kita akan lebih menghargai. cewahhh. haha bukan sebab aku kedek ok !

#i totally forget who u are. the person that ruin my life. hahah mengarut sudah. ok bye ! salam maghrib. ;)

6 comments:

Lieya Von Jay said...

akak kenal si pororo ni dari ceta korea.. budak2 kat sna suke sgt benda ni agak nya ^_^

asha hana said...

akak. ! dari cerita running man la hana start minat. haha agaknya la kak kat sana popular kan. ;)

mirza syazwina said...

haahla,comel bebeno tu.nak jugak!

asha hana said...

ha kan? adehh. tak ada erk yang buat give away bg hadiah nie? haha

Sally Samsaiman said...

HaHa + Pororo = Haroro :P

asha hana said...

sally : hehehe akak tengok jugak RM? comel kan haroro. iyakkk. pororo. haha

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome