rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 28 September 2013

rezeki masing2 tak sama !

assalamualaikum w.b.t


 rezeki masing2. ALLAH dah tentukan sejak azali lagi. cuma cepat atau lambat sahaja. jadi jangan mengeluh. yang penting usaha doa dan tawakaltu.

sama jugak seperti aku yang kini terlalu banyak peluang depan mata terpaksa aku tolak. tapi aku tidak menyesal. kerana aku yakin rezeki ALLAH tu ada sedang menunggu aku.

cuma terkadang manusia seperti aku tidak lari dari rasa cemburu melihat kawan2 aku yang sudah pown bekerja sama seperti course masa belajar dekat kuim dlu. TAPI cepat2 aku beringat. nasib baik org sekeliling aku memberi aku semangat dan mengingatkan aku tentang rezeki ALLAH berada di mana2. doakan hana ea korang2. :')


8 comments:

Cik Mun said...

semoga rezeki hana dimurahkan..insyaAllah..

asha hana said...

cik mun. terima kasih dear. amin. ;)

Nur Kamsinah said...

rezeki Allah dah tetapkan..

Pykaa Pdott said...

Btol tuh hana . Rezeki masing . Mogaa allah murahkan rezeki hana ;)

Lieya Von Jay said...

kena sentiasa bersyukur dgn stiap kurnian yg telah Allah berikan . ^_^

asha hana said...

nur kamsinah : ea. sejak azali lagi. ;)

asha hana said...

pykaa pdott : in sya ALLAH. terima kasih dear. semoga ALLAH murahkan rezeki awak. ;)

asha hana said...

lieya : ea akak kena sentiasa bersyukur. semoga ALLAH murahkan rezeki kita. ;)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome