rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 23 September 2013

sampai bila nak jadi penipu hana !!

manusia kadang2 dia terpaksa menipu untuk tutup aib orang lain. kadang2 dia terpaksa jadi penipu demi menjaga hati orang lain. kadang2 manusia harus menjadi hipokrit demi mencapai sesuatu yang lebih baik. itulah aku yang selayaknya digelar penipu.

penipu pada perasaan sendiri. menipu demi menutup lurah yang ada depan mata. kak seha. even dia perangai gila2 sampai boleh buat orang annoying tp dia selalu bg advice. nak2 berkenaan dengan aku n si bontong. sebab tu aku selesa jugak dengan dia. ditanya sama ada aku dengan dia ok ke tak. kalau goyah masih boleh teguhkan semula. kalau terputus talinya sayang seribu kali sayang. pasangan ini dikatakan sweet. kak seha suka tengok relay aku go on dengan bontong. jadi jawapan aku akan jadi seperti apa agak2? dan akhirnya tafsiran dari kak seha sendiri. "ok" pada dia. puan aku pulak. hanya nak tunggu aku dengan dia bila lagi akan ikut jejak langkah kak seha.

ya. kawan. family yang juga tak pernah tahu keadaan sebenar. sakitnya bila asyik ditanya tentang relay tentang itu tentang ini yang semuanya berkaitan dengan dia. pernah tak tanya pada dia sendiri. dalam fikiran dia masih ada tak bayangan aku? jangan semua soalan dicampakkan ke arah aku. akal perempuan cuma satu. jadi 9 akal lelaki fungsinya sebagai apa?!

aku mintak maaf sekali lagi untuk penipuan ini. aku akan jujur bila dah sampai waktunya. masa tu mungkin aku akan restart balik my life atau shut down sampai bila2. ASSALAMUALAIKUM :')

4 comments:

Lieya Von Jay said...

org yang tahu hati kita hanya lah diri kita seniri. Even ada org yang suka kita dgn seseorang itu still bersama, org tersebut takkan tahu penderitaan kita sebab dia hanya nampak kegembiraan dari luaran ja.
eh apa plak akak merepek ni.
hana faham x . hehehe

asha hana said...

kak lieya : hana faham apa yang akak cuba sampaikan. ea betol. org tak kan tahu apa yang kita rasa sampailah hati kita meletus nanti kan? hmm hanya kita yang tahu siapa kita. :(

Lieya Von Jay said...

betol. so pilihan itu ada pada tangan kita sebab kita yg akan menghadapi hari mendatang itu . with or without him.

asha hana said...

so i hope i'm not choose the wrong way. in sya ALLAH. :')

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome