rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 27 September 2013

sekali lagi penganiyaan terhadap kucing !!

assalamualaikum w.b.t


layakkah mereka digelar manusia? sedangkan kucing haiwan kesayangan nabi. tp dorang nie melayu. mana letaknya akal? gurauan apa mcm nie??

dulu ada kes dekat china rasanya. awetkan kucing dalam balang kaca utk dijadikan perhiasan. lepas tu ada kucing di gantung dengan wayar di cucuk kat telinga, ada dengar kan? baru jugak news nie. hmm haiwan secomel ini dianiaya. :'(

4 comments:

Sally Samsaiman said...

dekat Jepun dia buat dalam bekas kaca...mmg bodoh la dorang ni...sakit hati!! apa la salah binatang tu buat camtu...

Cik Mun said...

ish ish ishhhh..ada jugak manusia yg sanggup buat macam tu ye..

asha hana said...

sally : haa kan? owh dekat jepun ea? yang dijadikan perhiasan tu kan? hmm sedih bila tngok mcm tu. :'(

asha hana said...

cik mun : ada je. cuma kita belum jumpa lg. hmm harap2 kita tak jumpa lah dalam alam realiti. takut dia kena bunuh je dengan hana nanti sebab aniaya kucing mcm tu. :(

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome