rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 15 September 2013

sekarang aku mungkin dah faham.

assalamualaikum w.b.t

sekarang nie sumpah aku dah faham kenapa. sekarang nie dalam fikiran aku cuma satu. sekarang nie akal aku sudah mula berfikir sesuatu yang buatkan aku jauhh merenung ke hadapan. jadi sebab itu aku perlu memendam apa yang aku rasa. kisah aku. sakit aku. sebab aku tahu siapa yang betul2 ada time aku susah time aku senang. kau? sedangkan pertanyaan yang bagi aku penting tidak kau endahkan. jadi? mungkin saat aku mati itu akan aku rahsiakan sebagai amanah.

#haisyyy. malam apakah ini dengan berperasaan yang penuh dengan hiba. sebab aku sangat takut untuk tahu keadaan aku. takut untuk menerima hakikat. jadi lebih baik aku tidak tahu dari aku tahu tapi menyeksakan. ya. ALLAH tidak akan memberi sesuatu ujian tu pada hambaNYA kalau kita tak cukup kuat. sebab DIA tahu kita kuat lah dia hadirkan pelbagai ujian. selamat malam. :')

2 comments:

Cik Mun said...

banyakkan bersabar ye..kadang2 dugaan tu akan kuatkan kita..

asha hana said...

cik mun. ea. dugaan itu jugak semakin mematangkan kita. :')

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome