rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 19 September 2013

tahu buat kerja kampung kau awesome lelaki !

assalamualaikum w.b.t

nak cari suami jangan takat handsome je. bajet sana sini. alah kena gigit nyamuk. pergh berbulu aku dengan laki macam nie. haa.

ada tak lelaki zaman sekarang tahu buat kerja2 kampung? even kerja dekat bandar pown kau kena tahu weyh nak buat kerja2 kampung. bukan lah aku suruh kau tebang semak. tapi tahu nak kutip kelapa. bukak durian. pergh untung seyh kalau dapat kawen dengan laki yang tahu kopek durian. sedapnya ! haha

aku curik gambar nie dekat en.google je. hehe

serius aku suka lelaki mcm nie. bila orang dok kat sungai tangkap ikan dia pown join sekali. bukan dok dalam uma terperap mcm anak dara. 

style la pakcik nie. curi kat en. google gak. haha

so korang macam mana? sama pendapat macam aku ?? since aku dok kampung. so aku dah biasa dengan kampung. orang bandar nie kalau tahu mcm mana nak sesuaikan diri dok kampung ikot cara kampung kau tak akan dipandang serong. dah. nak masuk kerja. bye ! :D

12 comments:

Nur Azwa Edora said...

nampak sikit kelakian depa tu kalau depa pndai buat kerja kampung.. perghh biasa lelaki2 ni gagah2 belaka orangnya.. hahah .. tu kalau kena gigit nyamuk pun nak mengelah , bg penampaq je kat muka depa..

Lieya Von Jay said...

kalo xreti nak koyak durian tu memang nak kena ketok kepala la.. akak pon reti nak koyak durian, bukan stakat durian buah nyok pon akak reti ja nak koyak!! hehehe

mama maman aka yana said...

Susah nak jumpa lelaki gini... kebanyakkannya lebih 'manja' dr wanita itu sendiri... sabar jew la

Hafiz Hafizol said...

Pandai !!!!!!



makan durian pun pandai/. hahaha

asha hana said...

azwa edora : haa kan? kena gigit nyamuk pown nak mengaduh ! mengalahkan perempuan. haisyy. haha

asha hana said...

lieya : haha hana pulak boleh je kalau nak koyak durian tu tapi nak bahagikan bahagian tu. takut terkoyak kat tempat isi. hehe

asha hana said...

mama maman : yup. agree. perempuan pown lebih tahu bt kerja kmpung berbanding lelaki. -_-

asha hana said...

hafiz hafizol: yeke nie?? wahh bertuah bakal isteri awak nie. hahaha klu mcm tu pos ke melaka hasil durian yang awak kopek tu. ahahahha :D

chicken_floss said...

hehehe..alamak aihhh mcm husband sy je x boleh kena gigit nyamuk...erkkk..abes merah sane sini..but still he's trying jugaklah join masuk ke kebun bagai..hihi..

Liza Razak said...

saya pun suka lelaki yang pandai sesuaikan diri dan pandai buat kerja kampung :)

asha hana said...

chicken floss : dah kawen ? haha maknanya sis la nie kan. :P ok la tu. at least try jgk gagahkan diri ke kebun. bagus ! haha ;)

asha hana said...

liza razak : ahah bagus la. dr yang dok bandar alergik dengan nyamuk. kasik hempuk je. haha :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome