rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 30 September 2013

POETRY - takut dengan lena~~

takut ke kamar sunyi malam ini
kerana kelmarin aku dapat mimpi
mimpi mereka kembali
aku merayu pada ILLAHI
jadikanlah ia sebagai realiti

mungkin bagi mereka itu hanya mimpi
tapi aku yakin satu hari nanti
keajaiban akan muncul dengan pasti
jangan biarkan aku seorang sahaja yang menanti
kerana kekuatan tiada dalam diri

#dalam mimpi aku menangis dengan gembira. berharap satu hari nanti pasti muncul sebagai realiti. pasti. pasti. :')


2 comments:

Lieya Von Jay said...

hana kalo mimpi org pergi tu org tu makan kenyang malam tu hehe.. bagus sajak hana nii ^_^

asha hana said...

lieya : pandai erk akak. hee tak la bagus sangat. cuma cara mcm nie dapat luahkan rasa. :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome