rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 22 September 2013

terima kasih for wish besday ! ;)

assalamualaikum w.b.t

korang !! blog !!! rindunya. dah lama tak update entry kan? cehh padahal baru 2 hari. tp tetap rindu. sebab internet gua tak boleh pakai. sedih guling2 gua. haha

terima kasih ea pada yang wish besday aku semalam. nak2 yang mesej aku semata-mata sebab nak wish kan. terima kasih pada cik ain orang pertama wish antara kawan2. lepas tu cik mun, amy yang wish pada pagi2 buta masa aku tengah membongkang. mana taknya pukul 1 lebih kan? haha terima kasih pada sharil kawan kolej n cik kila yang wish masa aku tengah kerja. padahal sharil call malam tu sebab konon2 nak ajak hang sesama la kan. aku mana boleh kuar malam. bru perasan besday aku. apa daa. haha terima kasih jugak pd yang post dekat fb. may ALLAH bless u all too. :')

dan mungkin sebab kawan baik aku nak final sampai lupa tarikh penting aku. serius gua touching dengan dia. even dia say sorry. tak pe la. aku tak nak hal kecik nie kacau final dia. :(

ha yang nie first try adik perempuan aku. pengajar ibu aku. ada pulak time besday girl
dia suruh aku ajar. tak nak lah aku. haha tp sedap weyh.
kopek2 dah haa sebab kena cungkil dengan aku. :P
kalau nak ikut overall fateh org first wish masa pukul 11 lebey.
excited nak jadi org pertama. haha

yang ini pulak adik aku yang kecik belanja. haha comel kan adik aku? ;)

eh2 mcm mana budak ngada2 nie boleh masuk dekat sini nie. kau tengok atas mana dia bersandar?
atas perut aku nie haa. geram pulak aihhh ! -_-

ibu aku cakap "sorilah asha. ibu masak nie je untuk besday girl. tangan ibu sakit." sebak aku dengar ibu ckp mcm nie. tahu kenapa? sebab masih lg fikir nak masak utk aku padahal tangan sakit2. tak apa. sambal ayam pown sedap ibu. bila tangan ibu dah sembuh masak kanlah. masih ada masa lagi dengan izin NYA. :')

semalam aku dapat free call. memandangkan tak ada siapa pon yang sudi utk aku call. cik mun je la jadi tempat gosip aku semalam. banyak benda yang ktorang pass report dan soalan yang membuatkan lidah aku terkelu dia tanya aku relay aku dengan dia mcm mana. aku tahu mun akan salah faham dengan jawapan yang aku bagi semalam. sebab banyak dolak dalih. mungkin. hmm

#ok guys. petang nie aku gerak tido kuim sampai esok. nak amik baju konvo punya pasal. jadi agak kurang lah entry yang akan aku update nanti. haha :D

10 comments:

Sis AI said...

Alamak. Baru tau la sis.. Happy belated birthday! Smoga Allah sntiasa brsama sis ok.. :)

Apapun, msti perut penuh time birthday, haha! But still, ibu sy pun tak prnh lupa birthday sy. Ttap nk clebrate. Kalau demand hdiah, dia bg, haha!

Takkan ada ganti kasih sayang ibu..

asha hana said...

sis al : hahaha tak apa. terima kasih dear. semoga ALLAH pown sentiasa bersama dengan awak. ;)

ea. penuh dengan kek je. haha tangan ibu akak sakit jd masak utk besday bila ibu dah sembuh sepenuhnya. hehe ;)

Norjamal said...

happy birthday adik!
semoga tuhan limpah kan rahmat.
btw, kami ada contest yang maybe adik berminat untuk sertai.

jemput singgah kat facebook kami, saya ada buat contest mudah untuk tudung/shawl percuma. :) btw, nice blog here

https://www.facebook.com/events/125019221001907/

asha hana said...

norjamal. terima kasih dear akak. in sya ALLAH amin. ;)

nnti kalau ada kesempatan hana singgah ea. :)

Rubiatul Adawiyah said...

eh, birthday awak. kita ada komen kat kawan awak punya blog hari tu. hehe. btw, happy birthday again ya. may Allah bless you until Jannah :)

Rosmiza Ali said...

Happy belated birthday Hana! ^^,
UNDIAN IKHLAS ANDA DIPERLUKAN!

chicken_floss said...

happy belated birthday. May Allah bless you and cherish you with happiness.:)

asha hana said...

rubiatul : ada. kita ada nampak. hehe may ALLAH bless u too dear. ;)

asha hana said...

rosmiza ali : terima kasih akak. ;)

asha hana said...

chicken floss : terima kasih sis. may ALLAH bless u too. ;)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome