rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 5 September 2013

terima kasih untuk malam ini. ;)

aku call sebab aku rindu. memang tepat sangkaan kau. tapi aku tak nak kau tahu apa yang aku rasa. aku malu untuk mengakuinya. menggigil aku bila aku sedang tunggu kau menjawab call dari aku.

jangan tanya aku bila aku nak kahwin. sebab aku sedang menunggu seseorang yang juga menjadi harapan keluarga dan kawan2 aku bahawa dia mampu bahagiakan aku.

tapi aku takut untuk menerima adakah dia juga sedang menunggu aku atau sebaliknya. terima kasih untuk malam ini walaupun aku tahu kau bukan lelaki itu. terima kasih juga sebab kau sudi jadi lelaki itu walaupun aku tahu itu hanya seketika cuma. walaupun pada pengakhiran perbualan itu sesuatu yang menghampakan.

jangan pernah menganggap aku kalah dengan perasaan sendiri. sedangkan aku dah lama tarik diri. sebenarnya aku intai cerita2 lama dalam blog nie. sebab tu aku call. mengharapkan keajaiban bontong aku akan kembali.

jangan hanya menuding jari dan berkata aku menipu perasaan sendiri sedangkan kau juga begitu. maaf. permintaan kau aku tak boleh turutkan. kalau aku tidak boleh miliki kau sebagai yang halal, gambar2 itu aku akan simpan sebagai kenangan sehingga aku menjadi yang halal untuk lelaki lain.

pada bibir aku tak terucap. walau aku cemburu walau aku masih rindu. lebih baik memendam dari meluah kerana aku takut hanya sakit menepuk sang angin sendiri yang pada pengakhirannya tiada satu bunyi pun yang bergema. selamat malam. ;)

4 comments:

Lieya Von Jay said...

ada yang tersirat dan tersurat dalam entry hana kali ni. kdg2 tidak semua yang kita ingin kan itu akan menjadi milik kita kan ...

asha hana said...

ea sis. tiba tiba nak layan perasaan pagi2 buta. hmm kan? tapi sis. kadang2 kita tak dapat miliki apa yg kita nak mngkin sebab kita menipu perasaan sendiri sehingga orang lain pown tak mampu membacanya dan pada pengakhirannya mereka tidak miliki antara satu sama lain sedangkan dalam hati masih punya rasa yang sama. ;)

Lieya Von Jay said...

betol tu hana. kak rasa tu pon salah satu sebab jugak. dalam dunia ni kak rasa bnyak sangat cinta yang tak kesampaian dan ada yg lebih teruk dari kita alami . cuma kita ja xtau sebab bukan terjadi di kalangan orang yang kita kenal. ^_^

asha hana said...

dan sakit kan akak kalau hati saling sayang tapi tak mampu memiliki hanya sebab perasaan itu dipendam sorang2. alahai.

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome