rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 10 September 2013

terselit kematangan. yeke?? ;)

assalamualaikum w.b.t

hye hye hye. semalam chat dengan sis LIEYA VON JAY. sebenarnya aku tak kenal pown akak nie. tapi boleh jadi rapat pulak. semua dari blog lah. haha

akak cakap entry2 aku nie terselit kematangan di situ. yeke? bukanlah nak kembang hidung tapi terkejutlah. sebab first time ada blogger cakap aku macam tu. terima kasih sis utk pujian. hehe tapi hakikatnya aku sememangnya macam budak2. yup. tak tipu. :P

akak nie jugak ada tolong aku dalam perletakan iklan2 dalam blog aku nie. dan banyak bg advice walaupown tak kenal. haha terima kasih sekali lagi ea sis. ;)

#aku nyirap betul la dengan pekerja sorang nie. nak ajak borak boleh. tapi jangan menggatal. boleh? nie tak ! siap tegur tahi lalat aku. kecik tapi manis. nak kerja dekat tempat akulah sebab jantung dup dap dup dap. apakah? apakah? apakah?! kau dah settle kerja kau balik tempat kau lah. haisyy -_-

6 comments:

Lieya Von Jay said...

hehe. betol hana . ada kematangan di situ. stgh org umo ja dh tua tapi tak matang lgsg pon...

* kalo ada yang menggatai macam tu amek penyapu tibai terus sng hehehe..

mirza syazwina said...

dalam kematangan masih ada kebudak-budakan,kiut2!hehee

hafiz hafizol said...

ok nk terjah Lieya Von jay jap.. Haha

asha hana said...

kak lieya von jay : huisyy bahaya ! dah la hana sorang je. haha btol2. ^^

mirza : haha tak ada nya yang kiut takat perangai budak2 :P

hafiz : boleh sahaja. memang digalakkan. sila2. haha :D

chicken_floss said...

erkkk umur dah tua tapi tak matang?hehehe...:)

asha hana said...

chicken floss: haha sememangnya kebudak-budakan itu seronok. :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome