rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 16 September 2013

TUTORIAL : no right click !

assalamualaikum w.b.t


Awak, cam mane nak private kan kita punya blog. macam tak boleh copy gambar n lain2 ye?
boleh ajarkan?

so terima kasih pada rubiatul si blogger comel nie sebab sudi bertanya. malu bertanya sesat jalan. even tak kenal pown dia berani nak tanya aku. ^_^

alamak. haha macam bajet je kan aku nie. aku bukan lah pro sangat bab2 edit mengedit nie. so aku just nak share je mcm mana nak disable kan right click. disebabkan aku punya blog nie no right click kan. so aku just bagi blog yang aku curi tuto dia je ea. kalau tak faham baru lah tanya. tapi nanti chat dekat chit chat hana. sebarang pertanyaan hana akan segera jawab kalau free. in sya ALLAH. ;)

HERE rubi. adehhh sori ea kalau tak memuaskan hati. sebab hana memang privasikan blog. jadi tak boleh nak buat tuto sendiri. amat menghampakan. T_T

#ok. selamat mengedit ea dear. ;)


2 comments:

Lieya Von Jay said...

huhuhu.. akak pon xtahu cara nak private niii ^_^ tringin gak nak buat

asha hana said...

lieya : hahaa sila2 sis. digalakkan. ;)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome